TR | EN

DUYURULAR

Değerli Öğrencilerimiz,

Covid-19 salgının toplum sağlığı ve kamu düzeni açısından oluşturduğu risk yönetme ve hastalığın yayılım hızını kontrol altında tutma amacıyla 26.04.2021 tarihli Cumhurbaşkanlığı Kabinesi toplantısında alınan kararlar doğrultusunda Ülke genelinde  29.04.2021 tarihinde saat 19:00'da başlayacak ve 17.05.20.21 tarihi saat 05:00'te sona erecek olan tam kapanma dönemine geçilmiştir.

İlgili karar gereğince Üniversitemizde de belirtilen tarih aralığında uzaktan çalışma sistemine geçilecek olup, bu süre içinde dersler ve sınavlar yapılmaya devam edecektir.

Tüm öğrencilerimize başarılar ve sağlıklı günler dileriz.

Değerli Öğrencilerimiz,

Sultangazi Belediyesi'nin düzenlediği “Sıfır Atık İnovasyon Yarışması” duyuru metni aşağıda yer almaktadır.

Sultangazi Belediyesi Sıfır Atık İnovasyon Merkezi (SULSİM) tarafından ilk defa “Sıfır Atık İnovasyon Yarışması” düzenlenmekte olup başvurular 19 Mayıs 2021 tarihine kadar sürecektir. Sıfır atık temasıyla yenilikçi ve uygulamaya dönüşebilecek, ülkemizin sıfır atık konusunda farkındalığını ve atık yönetimi performansını arttırabilecek projelerin ödüllendirilip destekleneceği yarışmada; ortaokul, lise ve üniversitede eğitim gören öğrenciler ile genel kategoride tüm katılımcıların projeleri yarışacaktır.

Yarışma neticesinde kendi kategorilerinde ilk üçe giren toplamda 12 katılımcıya para ödülü verilecek olup, 10 katılımcıya da SULSİM bünyesinde projelerini uygulamaya dönüştürme fırsatı tanınacaktır. Yarışmaya başvurular online olarak “www.sultangazi.bel.tr” adresinden yapılabilecektir.

Sultangazi Belediyesi Yarışma Duyurusu: https://sultangazi.bel.tr/tr/duyurular/sultangazi-belediyesi-sifir-atik-inovasyon-merkezi-sulsim-tarafindan-ilk-defa-duzenlenecek-sifir-ati_4908

Sıfır Atık İnovasyon Yarışması Online Başvuru Formu: https://ulakbel.sultangazi.bel.tr/WebBasvuru/sifir-atik#/

Erdem EREN
Proje Koordinatörü
Sıfır Atık İnovasyon Merkezi (SULSİM)
Sultangazi Belediyesi
Bilgi İçin: 02124593584

Değerli Öğrencilerimiz;

06.07.2019 tarih ve 30823 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan “Bilgi ve İletişim Güvenliği Tedbirleri konulu 2019/12 sayılı Cumhurbaşkanlığı Genelgesi” kapsamında,  Üniversitemize mail ortamında iletmiş olduğunuz talepleriniz  .................@st.atlas.edu.tr üzerinden gönderildiği takdirde dikkate alınabilecek olup, gmail, yahoo, msn, hotmail vb. uzantılı mailler üzerinden göndermiş olduğunuz talepleriniz dikkate alınamayacaktır.

Aynı şekilde talepleriniz ile ilgili Üniversitemizce verilecek cevap ya da bilgiler de .................@st.atlas.edu.tr uzantılı mail adreslerinize iletilecektir.

Konu ile ilgili gerekli hassasiyetin gösterilmesi ricasıyla,

Online Belge Talebi Hakkında

Değerli Öğrencimiz,

Barkodlu Öğrenci Belgenize e-Devlet üzerinden https://www.turkiye.gov.tr/yok-ogrenci-belgesi-sorgulama linkinden ulaşabilirsiniz.

Öğrenci Belgesi, Transkript ve/veya Disiplin Sicil Belgenizi ıslak imzalı olarak talep etmeniz durumunda ise OİS üzerinden Belgeler – Online Belge Talep – Yeni Belge Talep et adımlarını izleyerek https://ois.atlas.edu.tr/ogrenciler/belgetalep/duzenle ekrandan başvurunuzu yapabilir, belgenizi ertesi gün ıslak imzalı olarak Öğrenci İşleri Daire Başkanlığından alabilirsiniz.

ÖNEMLİ NOT:

Belge açıklaması olarak Nereye Verilecek alanına belgenizi nasıl teslim almak istiyorsanız (e-posta/başka biri üzerinden) belirtmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde belgenizi öğrenci işleri ofisinden elden teslim almak durumunda kalırsınız.