Genel Sekreterlik
Naciye SEYMENOĞLU TORPİL
Genel Sekreter
genelsekreterlik@atlas.edu.tr
Yönetici Asistanı
ceren.helvacioglu@atlas.edu.tr | Tel: 0 (212) 550 05 90
İdari Birimler
Üniversitemizde mevcut olan bilişim teknolojilerinin en verimli şekilde kullanımını sağlayıp, güncel bilişim teknolojileri olanaklarını sürekli takip ederek kurum ihtiyaçları doğrultusunda gerekli fiziki ve teknik altyapı hizmetlerini yürütür.
Bilişim Teknolojileri ve Güvenliği Daire Başkanlığı
Bilişim Teknolojileri ve Güvenliği Daire Başkanlığı
Atlas Üniversitesinin öğrenci, akademisyen ve idari personelinin ulaşımını, güvenliğini, teknik destek, Üniversitenin çevre düzenini, depo ve arşiv kullanımını, temizlik, yemekhane ve kafeterya hizmetlerini sürdürebilirliğini sağlayan ve enerji yönetiminin etkin ve verimli şekilde yürütülmesini koordine eden birimdir.
Fakülte/Meslek Yüksekokulunda dekanlığa/müdüre bağlı olarak yönetimden sorumlu fakülte sekreteri, görevli olduğu dekanlığın/yüksekokulun mevzuat çerçevesinde idari ve akademik faaliyetlerini planlamak, organize etmek ve denetlemekten sorumludur. Fakülte/meslek yüksekokulunun resmi yazışmalarını koordine eder, öğrenci ve personelden gelen dilekçeleri ilgili kişilere sevk eder. Fakülteye/meslekyüksekokuluna gelen ilan ve duyuruları birimlere iletir. Tüm faaliyetlerde dekana/müdüre karşı birinci derecede sorumlu olan Fakülte Sekreterleri Fakültelerin/meslek yüksek okullarının tören ve toplantı organizasyonların işleyişi düzenler.
Üniversitenin hukuksal süreçlerini takip eder. Yaşanabilecek hukuksal sorunları önlemek amacıyla birimler ile iş birliği yaparak güncel yasal gelişmeleri paylaşır. Kurumun leh ya da aleyhine açılan davaları takip eder.
Üniversitenin stratejik hedefleri doğrultusunda ve kurum kültürüne uygun olarak, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, 5510 sayılı GSS, 4857 sayılı İş Kanunu ve ilgili mevzuat çerçevesinde görevlendirilecek tam ve yarı zamanlı öğretim elemanları ile idari, teknik ve destek personellerinin istihdam ve özlük işlemlerinin yürütülmesini sağlar ve mevzuata uygun olarak geliştirilmesine destek olur.
Kurumun temel felsefisi doğrultusunda kurumsal iletişim stratejisinin belirlenmesi, marka değeri ve itibarının güçlendirilmesi, çeşitli kurum ve kuruluşlarla karşılıklı kazanım sağlayacak iş birliklerini sağlanması, buna yönelik kurum içi ve kurum dışı organizasyonların gerçekleştirilmesi ve faaliyetlerin en doğru ifade ile ulusal ve uluslararası kamuoyuna duyurulmasını amaçlar. Bu amaç doğrultusunda, kurumsal reklamlar, web sitesi, basılı materyaller gibi görsel ve işitsel alanlara uygun olarak içerik ve malzeme üretir. Üniversite içinde ve dışında gerçekleşen eğitim araştırma ve sosyal sorumluluk projelerini organize eder, paydaşlar arasında diyaloğu sağlar.
Üniversite akademisyenlerinin ve öğrencilerinin eğitim-öğretim ve araştırma etkinliklerinde ihtiyaç duydukları bilgi kaynaklarına, yeni teknoloji ve yöntemleri kullanarak kolay erişimlerini sağlar. Güncel kitapları, eğitim dokümanları, süreli yayınları, görsel-işitsel materyalleri ve zengin veri tabanlarını içerisinde barındıran bir koleksiyona sahip olup, üniversitedeki bütün bölümlerin dokümantasyon gereksinimlerini karşılar.
Üniversiteye ait bütçe tasarılarını plan ve program esasına göre hazırlayarak bunların uygulanmasını izlemek ile görevli birimdir. Sahip olduğu kaynakları şeffaf, verimli, etkin, hesap verilebilir bir biçimde kullanarak, birim içeriğine dair gerekli hizmet ve faaliyetleri yürütür. Hizmet faaliyetlerinin ekonomik bir şekilde yerine getirilmesi için insan, para ve malzeme gibi mevcut kaynakların en uygun ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlar.
Öğrencilerine ve mezunlarına, gelişen bilgi ve teknolojileri kullanarak, en iyi hizmeti verebilmek adına faaliyetlerini sürdürür. İlgili yasa ve mevzuatlar çerçevesinde yürüttüğü çalışmalarını sürekli iyileştirerek öğrencilerin memnuniyetini ön planda tutmayı, eksiksiz ve güvenilir hizmet vermeyi amaç edinmiştir.
Üniversitenin temel unsurlarından olan Öğrenci konseyi ve kulüplerini organize eden birimdir. Öğrencilere eşit şartlarda ve düzenli olarak beslenme, barınma, sağlık, kültür, spor ve rehberlik hizmeti sunmaktır.
Üniversitenin ihtiyaç duyduğu tüm ürün ve hizmetlerin mevzuata uygun şekilde en kısa sürede ve en uygun şartlarda temin edilmesini sağlar.
Satınalma Daire Başkanlığı
Satınalma Daire Başkanlığı
Cihat YILDIZ
Depo Görevlisi
Depo Görevlisi
Uluslararası öğrenci sayısını arttırarak Üniversitenin uluslararasılaşmasına katkıda bulunur. Ulusal ve uluslararası alanlarda akademik iş birliği ile yurt içi ve yurt dışı, her türlü değişim programı protokolünün koordinasyon içerisinde yürütülmesini sağlar. Üniversitedeki öğrenciler ile akademik ve idari personelin, uluslararası değişim programlarından yararlanmaları hususunda çalışmalar yürütür.
Üniversitede bulunan her türlü yapı işinin denetlenmesi ve projeye uygun ilerlenmesini yönetir. Tesis, onarım, havalandırma, soğutma, asansör bakım ve onarımlarına hızlı ve etkin çözüm sağlar.
Üniversite içerisindeki yazışmaların sağlıklı bir şekilde yürütülmesi için gerekli takibi yapar. Kurumun vizyonu, misyonu çerçevesinde, görev alanı ile ilgili tüm iş ve işlemlerin, faaliyetlerin etkinlik, verimlilik ilkelerine uygun olarak yürütülmesi, evrak akışının düzenlenmesi ve arşivlenmesini sağlar. Üniversite dışı gelen evrakların kabulünün yaparak, üniversite dışına yazılacak tüm belgeleri yazarak takibini yürüten birimdir.
Atlas Üniversitesi Vizyonu ve Misyonu doğrultusunda tüm Akademik ve İdari birimlerde Kalite Güvencesi kültürünün benimsenmesi ve yaygınlaştırılması, Kalite süreçlerinin sürdürülebilir olmasının sağlanması için çalışmalar yapar. Atlas Üniversitesi Stratejik hedeflerinin belirlenmesi, Stratejik Planın hazırlanması için İdari ve Akademik birimlerle birlikte çalışır. Üniversitede Kalite Yönetim Sistemlerini kurar, uygulatır ve sürdürülebilirliğini sağlar. Kalite dokümantasyon sisteminin oluşturulmasını ve sürdürülebilirliğini sağlar, Üniversitede Kalite Komisyonu çalışmalarına atılır ve faaliyetlerine yardımcı olur.